wtorek, 21 maja 2013

ceramiczne anioły

Ceramiczne anioły wykonane podczas wymiany doświadczeń batikowo-ceramicznych. Powstały w Pracowni Sztuk Wszelakich "Pod Złotym Jamnikiem" gdzie pod okiem pani instruktor udało wykonać się anielice zdobiące obecnie jedną z moich ścian:) Przechodząc obok ceramiki lub oglądając ją w sieci coraz bardziej chciałam mieć coś swojego. Tak narodziła się myśl a właściwie zamiar zrobienia sobie wyrobu ceramicznego, nawet namawiałam koleżankę, żeby poszła ze mną na warsztaty, minął rok aż w końcu nadarzyła się okazja. Bryła gliny leżała przede mną i pojawił się problem co wykonać na początku myślałam o paterze, misie ale w końcu doszłam do wniosku, że najzwyczajniej w świecie brakuje mi miejsca na ekspozycje takiego typu prac.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz