środa, 15 maja 2013

początek:)

Witam wszystkich bardzo bardzo serdecznie :) nareszcie jest mój blog do którego zbierałam się już od bardzo dawna. Ten blog powstał z myślą o mnie i moich koleżankach, które w domowym zaciszu tworzą różnorakie cudeńka czasem niestety tylko do szuflady lub też na użytek najbliższej rodziny. Chcę pokazać oryginalną biżuterię, nadającą się na każdą okazję dla damy w każdym wieku. Biżuteria wykonana będzie z materiałów pochodzących z odzysku między innymi z plastikowych butelek, guzików, t-shirtów.  Będą tu ręcznie barwione i malowane tkaniny  w postaci batików, shibori. Różnorakie obrazy-aplikacje powstałe ze skrawków tkanin, dzianin, koronek,tasiemek itp. Będą  ozdobne poszewki na poduchy, torby zakupowe, zabawki. Wszelakiego rodzaju prace, które powstały i wciąż powstają będą prezentowane na ramach tego bloga a ja mam nadzieję, że nie zabraknie mi sił i czasu na regularne umieszczanie postów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz